Veelgestelde vragen

Heb je een vraag voor RefShop.nl? Hieronder hebben we de meest gestelde vragen (en antwoorden) voor je op een rijtje gezet!

Bestellen

Wat is de levertijd bij RefShop.nl?

De gemiddelde levertijd bij RefShop.nl is 1-2 werkdagen. De meeste producten bij RefShop.nl hebben een ‘eigen’ levertijd. Deze levertijd staat vermeld bij de desbetreffende artikelen. De levertijd gaat in op de eerstvolgende werkdag nadat de bestelling is geplaatst. Levertijden zijn ten alle tijden indicatief!

Een artikel is uitverkocht. Komt dit nog binnen?

Soms kan het zo zijn dat een artikel (tijdelijk) is uitverkocht. Als dit het geval is kun je op de productpagina jouw e-mailadres invullen. Je krijgt dan automatisch een berichtje van ons als het artikel weer op voorraad is!

Hoe kan ik mijn bestelling bij RefShop.nl annuleren?

Stuur even een e-mail naar klantenservice@refshop.nl en daar helpen we je verder.

Betalen

Wat zijn de betaalmethoden die jullie accepteren?

Bekijk onze ‘Klantenservice-pagina’. Hier staat een opsomming van onze betaalmethoden.

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, dat kan. Je kunt tijdens het afrekenen kiezen voor Klarna Achteraf Betalen of Billink Achteraf Betalen. De betaalmethode voert eerst een controle uit om te bezien of jij in aanmerking komt voor Achteraf Betalen. Als de leverancier jouw order accepteert dan dien je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te betalen.

Bezorgen

Vanaf welk bedrag krijg ik gratis verzending?

Vanaf € 75 wordt de bestelling in Nederland gratis verzonden. Buiten Nederland worden bestellingen vanaf €150 gratis verzonden.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Bij orders tot € 75 zijn de verzendkosten € 5,99 in Nederland. Op de ‘Klantenservice-pagina’ staat een tabel met daarin de tarieven voor een groot gedeelte van Europa.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

RefShop.nl verzendt alles via DHL.

Krijg ik een track-and-trace-code?

Ja. Als wij de bestelling aanbieden aan DHL krijg je een seperate e-mail van DHL met daarin de track-and-trace-code.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen op een DHL ServicePoint?

Ja, dat kan! Je kunt bij het afrekenen kiezen voor een DHL ServicePoint.

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Ja, dat kan! Kies bij verzendmethoden voor ‘Afhalen in Capelle aan den IJssel’. Als de bestelling is afgerond krijg je van ons een e-mail met daarin de gegevens waar en wanneer je de bestelling af kunt halen.

Retouren

Wat is de termijn om iets retour te sturen?

Tot 14 dagen na ontvangst van de artikelen kun je iets zonder opgaaf van reden retour sturen, mits het artikel niet gebruikt is en in de originele verpakking is.

Ik heb een verkeerd artikel/ verkeerde maat ontvangen. Wat nu?

Vul het contactformulier hier in met de details van de bestelling.

Ik wil een artikel retourneren. Hoe moet ik dit doen?

Vul het contactformulier hier in met de details van de bestelling.

Contact

Wat zijn de mogelijkheden om in contact te komen met RefShop.nl?

Je kunt met ons contact komen via e-mail, Facebook en Instagram.

Hoe kan ik het snelste in contact komen met RefShop.nl?

Je kunt het beste een e-mail sturen naar klantenservice@refshop.nl. Wij proberen binnen 1 werkdag een antwoord te sturen maar dit kan door drukte soms langer duren.

Wat is het telefoonnummer van RefShop.nl?

Op dit moment heeft RefShop.nl helaas geen telefoonnummer.